EMIGRARE CANADA

etapele emigrarii in Canada

“Tout voyage de milliers de kilometers debute par un premier pas!” A emigra, înseamnă că mă stabilesc definitiv intr-o noua tara, diferita de cea de origine, ca de ex. în Canada. Imigranţii sunt primiţi pentru a deveni canadieni. Odată cu dreptul de stabilire, li se acorda celelalte drepturi ce le permit să trăiască în Canada, precum şi acces la programele comunităţii din care fac parte astfel fiind integraţi în sistem.

Steag Canada

AUTOEVALUAREA

etapele emigrarii in Canada

Autoevaluarea este in fapt primul pas ce trebuie facut de dvs pentru a vedea daca sunteti eligibili pentru a incepe procesul de emigrare in Quebec.Aceasta autoevaluare este un test online care se gaseste pe site-ul oficial al guvernului provinciei Quebec. Acest test-formular va evalueaza sansele Dv. de a fi acceptat ca emigrant. Raspunsul la aceasta autoevaluare vine pe loc si poate fi pozitiv sau negativ.

COMPLETAREA DCS-ului

etapele emigrarii in Canada

Daca ati primit un raspuns pozitiv in urma AUTOEVALUARII inseamna ca trebuie sa treceti la etapa urmatoare si anume Completarea DCS-ului si Trimiterea dosarului la Viena.DCS-ul se completeaza de catre aplicantul principal si de catre aplicantul secundar.DCS-ul impreuna cu actele, dovada platii taxei de procesare si formularele vor fi trimise la Ambasada din Viena

INTERVIUL

etapele emigrarii in Canada

Convocarea la interviu inseamna ca Ambasada a studiat dosarul Dv. si ca sunteti un candidat eligibil din punct de vedere al criteriilor preliminare. Interviul reprezinta primul contact personal cu autoritatile canadiene! Interviul are drept scop verificarea cunostintelor de limba franceza si engleza, verificarea actelor originale si a cunostintelor Dv. despre provincia Quebec. De asemenea, este foarte posibil sa fiti intrebat si despre motivatia pe care o aveti pentru a emigra in provincia Quebec.Cei care trec cu bine de interviu vor primi Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec(CSQ)

DEPUNEREA DOSARULUI DUPA OBTINEREA CSQ

etapele emigrarii in Canada

Această secţiune este destinată celor care au trecut cu bine de interviu şi au în mână CSQ-ul, adică Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec! Din momentul în care aveţi acest CSQ nu mai aveţi treabă cu Serviciul de Imigrare de la Viena (SIQ) şi va trebui să colaboraţi cu Ambasada Canadei de la Bucureşti. Practic, dosarul dvs va fi transferat către autoritaţile federale, dvs fiind deja aprobat de către Ministerul Emigrării din provincia Quebec.Dosarul pe care îl veţi depune la Ambasada Canadei de la Bucureşti va cuprinde mai multe formulare

EXAMENUL MEDICAL SI VIZA

etapele emigrarii in Canada

EXAMENUL MEDICAL este ultima etapă în cadrul procesului de emigare în provincia Quebec. Dacă treceţi cu bine de această examinare mai durează puţin până când veţi avea VIZA pe paşaport! Examenul medical se poate face in România (Bucureşti) sau în Ungaria (Budapesta). Veţi fi examinat/examinată numai de către medici agreaţi de Guvernul canadian. Dacă analizele dvs. sunt OK atunci nu vă mai rămâne decât să aşteptaţi VIZA. Aceasta vine aproximativ în 9 luni de la data la care dvs. aţi depus dosarul la Ambasada Canadei din Bucureşti. Această perioadă maximă diferă de la caz la caz.

Sarbatori Fericite! []
flag Etapele emigrarii in Canada. Guvernul provinciei Quebec are o intelegere speciala cu guvernul federal al Canadei pentru a-si alege singur emigrantii. Daca un candidat este selectat de catre Biroul de Imigrare atunci el primeste un certificat de selectie ... flagPro sau contra emigrarii in Canada Lozinca "nu emigra in Canada" nu imi apartine. Personal, consider Canada o tara unde traiesti fara griji. Depinde ce astepti sa gasesti. Sa nu crezi ca te asteapta o viata usoara. Putini sunt cei care reusesc. ...
flagFranceza pentru interviu Intrebari intalnite la interviul sustinut in fata ofiterului de emigrare.Raspunsurile sunt orientative, sunt doar idei si puncte de plecare... flag FORUMUL este deschis. Modificari de procedura pentru ambele programe.
* []
Carcoteli []
MITURI SEXUALE LEGATE DE FEMEIFemeilor nu le plac aventurile de o noapte. Si nici una nu ar face sex fara sentimente. Va sunt cunoscute aceste afirmatii? Ei bine, expertii in sexologie spun ca sunt doar niste mituri MITUL 1: Femeile nu fac sex decat daca simt ceva pentru partener Se spune ca femeile nu fac sex decat daca au sentimente puternice fata de partener. E adevarat ca multe dintre reprezentantele sexului frumos au nevoie de un cadru romantic pentru o relatie reusita. Insa exista momente in viata fiecareia cand regulile dispar. Astfel si femeile se pot lasa prada dorintelor, fara implicatii sentimentale. Citeste mai mult

Bancuri si faze hazlii


Anunt la matrimoniale: "Caut sotie". Mii de raspunsuri: "Alege-o pe-a mea!"

Pilotii au uitat microfonul de comunicatie cu pasagerii deschis: Zice unul:
- Ce facem? Facem sex cu stewardesa sau mancam? Celalat raspunde:
- Mancam mai intai.
Stewardesa ii aude si se grabeste spre cabina sa-i avertizeze ca au lasat intercomunicatia deschisa, dar se impiedica si cade. La care o batrana zice:
- Nu te grabi maica, n-ai auzit? Mai intai vor sa manance

Georgeasca vine intr-o zi la birou si spune:
- Fetelor, aseara ma bag in pat cu barbatul sa facem si noi ceva si-i pun mina pe testicule. Mai, si avea niste testicule reci ca gheata...
A doua zi Ioneasca zice si ea:
- Fetelor si eu m-am bagat cu barbatul in pat, i-am pus mina pe testicule si erau tot reci ca gheata...
- A treia zi apare si Popeasca batuta mar si cu ochii vineti.
- Ce-ai patit draga?
- Pai ma bag si eu in pat cu barbatul. Ii pun mina pe testicule si ce sa vezi?!? Fierbinti, fierbinti.
Atunci zic: "Draga ce fierbinti sint testiculele tale, ale lui Georgescu si Ionescu sint reci ca gheata.

De ce sunt atat de greu de gasit barbati grijulii, sensibili si aratosi?
Pentru ca au deja iubiti.

Stii de ce alearga o blonda in jurul unei cazi?
Pentru ca pe sampon scrie Wash 'n Go.

Un betiv iese dintr-o circiuma. La un moment dat ia un stilp in brate si tipa:" Mariaaaaaaaaaaa, deschide sint eu!". Un alt betiv trecind pe acolo il vede si-i zice: "Insista amice ca la etaj e lumina!"

intrebare:se poate ca un barbat sa aiba 4 oua?
raspuns:in mod normal nu ,dar sa verifice daca nu are o p... in fund!

Cand un barbat deschide portiera masinii sotiei sale de un lucru poti fi sigur: ori masina e noua ori femeia !

- Tu iti iubesti nevasta?
- Cand ne-am luat, o iubeam asa de tare incat imi venea s-o mananc. Acum imi pare rau ca n-am mancat-o atunci. Acum e prea tarziu, e atoasa.

Cand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea!

Un tip beat mergea in patru labe pe trotuar. La un moment dat ii aluneca o mina si se loveste cu capul de caldarim. Continua sa mearga in patru labe si din nou ii aluneca o mina si se loveste la cap. Dupa inca doi metri de mers in patru labe da cu ochii de o pereche de picioare misto. Ridica ochii si vede o fata care se uita scirbita la el.
-Ce faci, fa? o intreaba betivul.
-Fac trotuarul, raspunde fata jignita.
-Pai, fa-l dracului mai moale, ca ma doare capul.

O tipa isi aude barbatul parcand masina in garaj, pe cand era in pat cu amantul.
 -Fugi, ia-ti hainele si sari imediat pe geam!, ii striga tipa.
 -Cum sa fug asa? Nu vezi ca ploua cu galeata afara?
Totusi, tipul n-are incotro, iese pe geam si sare in strada, complet gol si cu hainele in maini, si se trezeste in mijlocul maratonului anual care avea loc in oras. Ce sa faca, se pune si el pe fugit. Unul care alerga alaturi, se uita la el si il intreaba:
-Ati mai participat la maraton?
-O, da, in fiecare an
-Si mereu alergati gol?
-Sigur, imi da o mare senzatie de libertate!
-Si cu hainele in maini?
-Da, dupa aceea ma imbrac pur si simplu si ma urc in masina.
-Si ...... purtati de fiecare data prezervativ? mai intreaba tipul mirat.
-Aaa, nuuuu, numai cand ploua!

1. E important sa gasesti un barbat, care sa te ajute in gospodarie, care din cind in cind sa gateasca, sa faca curat si in plus sa aiba o slujba.
2. E important sa gasesti un barbat, care sa te faca sa rizi.
3. E important sa gasesti un barbat, pe care sa te poti baza si care sa nu te minta.
4. E important sa gasesti un barbat, care sa fie bun in pat si care sa faca dragoste cu tine din placere.
5. E foarte important ca cei 4 barbati sa nu se cunoasca intre ei. 

La o partida de vanatoare, un barbat elegant din Stockholm impusca o rata. Pasarea cade insa in ograda unui fermier, care sustine ca vanatul ii apartine.
- E pasarea mea, insista oraseanul.
Fermierul sugereaza sa fie transata disputa in stil vechi, cu un "sut neaos":
- Eu iti trag un sut cat pot de tare in boase, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urla mai putin ia pasarea.Barbatul e de acord. Fermierul ii trage un sut strasnic in partile sensibile. Cand isi revine, oraseanul sopteste cu greu:
- Bine. Acum e randul meu.
- Lasa, zice taranul. Poti sa pastrezi rata.


Un sofer gonea cu 150 km/ora. Vede girofarul unei masini de politie in oglinda si accelereaza. Dupa o vreme, vede ca nu poate scapa de politist si trage pe dreapta. Politistul ii spune:
- Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung acasa. Dar mi-a placut urmarirea. Asa ca zi-mi o scuza buna si te las sa pleci.
- Acum trei saptamani, nevasta-mea a fugit cu un politist, zice soferul. Cand te-am vazut in spate, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi.

Hannu vrea ca totul sa fie perfect la aniversarea a 30 de ani de casatorie, pe care o pregateste la hotelul unde el si sotia lui si-au petrecut luna de miere. Asa ca se duce acolo cu o zi inainte, ca sa faca toate pregatirile necesare. Seara, ii trimite un e-mail sotiei, dar greseste adresa si mesajul ajunge la o femeie al carei sot murise de curand. A doua zi, fiul vaduvei isi gaseste mama lesinata in fata computerului. Pe ecran e afisat acest mesaj: "Scumpa mea sotie, am ajuns aici si totul e gata pentru venirea ta, maine. Sper ca vei gasi sosirea aici la fel de placuta cum a fost pentru mine. P.S.: Este foarte cald aici!"

Indienii dintr-o rezervatie izolata il intreaba pe noul sef de trib daca iarna va fi friguroasa sau blanda. Tanarul sef de trib nu e deloc familiarizat cu traditiile strabunilor, asa ca le spune sa culeaga vreascuri si se duce apoi sa telefoneze la Serviciul National de Meteorologie.
- Iarna va fi friguroasa?, intreaba el.
- Asa se pare, i se raspunde.
Seful de trib le spune oamenilor lui sa stranga mai multe vreascuri. Dupa o saptamana, suna iar:
- Sunteti siguri ca va fi foarte frig?
- Absolut siguri.
Seful de trib le spune oamenilor sa stranga toate lemnele de foc pe care le gasesc. Peste o saptamana suna din nou:
- E asa cum mi-ati spus?
- Va fi cea mai friguroasa iarna din istorie.
- De unde stiti?
- Pentru ca indienii strang lemne de foc ca la balamuc!




Message OUT OF OFFICE:

Diăr coligs,

Tumorău ai uil bi in holidei, său ai uil nat bi in ofis. If iu uant tu contact mi, pliz ruait mi tu ză folouing imeil adres:
- nuraspund@latelefon.ro
- nuam@semnal.ro
- ba@damalashi.ro
- ocupat@mereu.ro

Dupa 2 ani de munca intensa, un om realizeaza ca el NU a fost promovat,
NU a fost transferat, NU i s-a marit salariul, NU i s-a dat prima, si
compania NU face nimic in acest sens.
Si decide sa mearga la manager si
a inceput sa-i mentioneze sefului observatiile sale.
Seful uitindu-se la el a ras si l-a rugat sa ia loc spunand:
-Prietene TU nu ai lucrat in compania asta
nici macar o zi!!!
Omul a fost surprins sa auda aceasta dar Seful a continuat sa
explice:
- Sefu: - Cate zile sunt intr-un an?
- OM: - 365, iar o data la 4 ani 366
- Sefu: - Cite ore are o zi?
- OM: - 24
- Sefu: - Cate ore muncesti o zi?
- OM: - 8 ore pe zi!
- Sefu: - Asa deci, cat la % dintr-o zi muncesti?
Omul face calculele si zice:
- 1/3 dintr-o zi adica 33,3%!
- Sefu: - Foarte bine, deci cat reprezinta 1/3 dintr-un an?
- OM: - 122 (1/3 x 366=122) zile
- Sefu:- Vii la munca si in weekenduri?
- OM: - Nu
- Sefu:- Cate zile de weekend sunt intr-un an?
- OM: - 52 sambete si 52 duminici, deci in total 104.
- Sefu: - Merci, daca eliminam din 122 de zile 104 cite zile raman?
- OM: - 18.
- Sefu: - OK. De obicei in fiecare an ai 3 saptamani de concediu.
Acum elimina 15 zile din cele 18, cate raman?
- OM: - 3.
- Sefu: - Lucrezi de Anul nou, Pasti si Craciun?
- OM: - Nu domnule.
- Sefu: - Bun. Elimina cele 3 zile de sarbatoare. Cate zile raman?
- OM: - NICIUNA, d-le.
- Sefu: - Pai ce mai> doresti?
- OM: - Am inteles domnule. Va multumesc pentru toti banii pe care mi-i
oferiti. Imi pare rau ca am incercat sa fur de la Companie!!!

Criza

El: - Draga mea, daca tu, pe criza asta, ai invata sa gatesti, am putea concedia bucatareasa.

Ea: - Ai dreptate, dragul meu. Dar daca tu ai invata sa faci sex, am putea concedia si soferul.

In timpul crizei economice:
Pesimistul: - Mai rau de atat nu se poate.
Optimistul: - Ba se poate!

- Criza mondiala a adus capitalismul pe marginea prapastiei.
- Da, si se uita in abis dupa comunism.

- Capitalismul este exploatarea omului de catre om, in timp ce comunismul este exact invers.

- Umor era atunci cand cineva spunea bancuri si ceilalti radeau?
- Nu, adevaratul umor era atunci cand, a doua zi, altcineva spunea bancurile la Militie.

- Cum ai ajuns sa te angajezi la circ pe post de Om-ghiulea?
- Patronul mi-a spus ca are nevoie de un om de calibrul meu.

- Daca iti dau o suma mare de bani, te culci cu mine?
- Sigur ca nu! Dar cat ai vrea sa-mi dai?
- 10 lei.
- Tu ma crezi curva?
- Asta am stabilit deja. Acum negociem pretul.

- Daca nu vorbeste, lumea o sa creada ca este prost.
- Da, dar daca vorbeste, o sa stie...

In apropierea granitei, vamesul intra intr-un compartiment de tren si intreaba:
- Arme? Droguri? Bani?
- Nu, multumesc. O cafea, va rog...

- Cartea este cel mai bun prieten al omului.
- Cu exceptia cainelui, bineinteles.

- Scoala Ioane, ca nevasta-ta face amor cu Marin in porumb.
Da fuga Ion, dar dupa un timp se intoarce linistit.
- Nu era porumbul meu ma.

O domnisoara are o durere de dinti. Iubitul ii spune:
- Draga mea, te sarut si iti trece. Sunt mai tare ca un dentist.
Auzind asta, un trecator intervine:
- Dar la hemoroizi nu te pricepi?

- Domnisoara esti foarte frumoasa. Ai un par auriu minunat, ochi albastrii, nasucul carn, buzele...
- Draga, vrei sa facem o partida de sex, sau doar faci inventarul?

- Ce urmeaza dupa o luna de miere?
- 7 ani de fiere...

- In legatura cu mariajul lor, am avut o dilema.
- Si acum?
- A aparut o trilema.

In noaptea nuntii, tanara sotie isi intreba sotul:
- Ce facem mai intai, mancam sau facem sex?
- Cum vrei tu, si dupa aceea mancam.

- Cand am fost la vanatoare in Africa, am intalnit un leu. Am pus pusca la ochi si am tras, dar nu l-am nimerit. Am tras in continuare pana am ramas fara munitie. Atunci am luat-o la fuga. Leul dupa mine. Am avut mare noroc ca leul a alunecat si am reusit sa scap.
- Eu, in locul tau, as fi facut pe mine.
- Dar pe ce crezi ca a alunecat leul?

Un tip vrea sa isi initieze amicul in tainele amorului:
- Cum sa-ti spun eu...Vezi cainii aceia din coltul strazii, care stau unul peste celalalt. Ei bine, asta trebuie sa faci si tu.
A doua zi isi intreaba prietenul:
- Ai facut ceea ce ti-am spus? Cum a fost?
- A fost foarte bine. Mai greu a fost pana am dus-o in coltul strazii.

- Am descoperit ceva ce va permite sa vedem prin perete.
- Foarte fun! Si cum se numeste?
- Fereastra.

- Oxigenul este absolut necesar vietii. A fost descoperit secolul trecut.
- Si cum s-au descurcat oamenii pana atunci?

- Daca o sa-ti placa sa inveti, cand te vei face mare, vei deveni profesor, doctor sau inginer.
- Si daca nu o sa imi placa?
- Vei deveni seful lor.

Ce spune seful:
- Apreciez foarte mult munca de echipa:
Ce gandeste:
- Noi muncim, iar meritele mi le arog eu. In caz de esec, am pe cine sa dau vina.

Fazele unui proiect:
1. Exaltare;
2. Dezamagire;
3. Confuzie;
4. Cautarea vinovatului;
5. Pedepsirea nevinovatului;
6. Premierea celor neimplicati.

- Mama, daca o sa fiu cuminte, cind o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?
- Da, fetita mamii.
- Si daca nu o sa fiu cuminte?
- Atunci o sa ai mai multi.




Pages: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10

Fara riduri []
- Sunt inalta frumoasa, desteapta… - Iti place sexul? - Bineinteles! - Faci 69? - Da, peste cateva saptamani! Citeste mai mult

Persoane interesate

PENSIUNEA MASTER SINAIA