EMIGRARE CANADA

etapele emigrarii in Canada

“Tout voyage de milliers de kilometers debute par un premier pas!” A emigra, înseamnă că mă stabilesc definitiv intr-o noua tara, diferita de cea de origine, ca de ex. în Canada. Imigranţii sunt primiţi pentru a deveni canadieni. Odată cu dreptul de stabilire, li se acorda celelalte drepturi ce le permit să trăiască în Canada, precum şi acces la programele comunităţii din care fac parte astfel fiind integraţi în sistem.

Steag Canada

AUTOEVALUAREA

etapele emigrarii in Canada

Autoevaluarea este in fapt primul pas ce trebuie facut de dvs pentru a vedea daca sunteti eligibili pentru a incepe procesul de emigrare in Quebec.Aceasta autoevaluare este un test online care se gaseste pe site-ul oficial al guvernului provinciei Quebec. Acest test-formular va evalueaza sansele Dv. de a fi acceptat ca emigrant. Raspunsul la aceasta autoevaluare vine pe loc si poate fi pozitiv sau negativ.

COMPLETAREA DCS-ului

etapele emigrarii in Canada

Daca ati primit un raspuns pozitiv in urma AUTOEVALUARII inseamna ca trebuie sa treceti la etapa urmatoare si anume Completarea DCS-ului si Trimiterea dosarului la Viena.DCS-ul se completeaza de catre aplicantul principal si de catre aplicantul secundar.DCS-ul impreuna cu actele, dovada platii taxei de procesare si formularele vor fi trimise la Ambasada din Viena

INTERVIUL

etapele emigrarii in Canada

Convocarea la interviu inseamna ca Ambasada a studiat dosarul Dv. si ca sunteti un candidat eligibil din punct de vedere al criteriilor preliminare. Interviul reprezinta primul contact personal cu autoritatile canadiene! Interviul are drept scop verificarea cunostintelor de limba franceza si engleza, verificarea actelor originale si a cunostintelor Dv. despre provincia Quebec. De asemenea, este foarte posibil sa fiti intrebat si despre motivatia pe care o aveti pentru a emigra in provincia Quebec.Cei care trec cu bine de interviu vor primi Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec(CSQ)

DEPUNEREA DOSARULUI DUPA OBTINEREA CSQ

etapele emigrarii in Canada

Această secţiune este destinată celor care au trecut cu bine de interviu şi au în mână CSQ-ul, adică Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec! Din momentul în care aveţi acest CSQ nu mai aveţi treabă cu Serviciul de Imigrare de la Viena (SIQ) şi va trebui să colaboraţi cu Ambasada Canadei de la Bucureşti. Practic, dosarul dvs va fi transferat către autoritaţile federale, dvs fiind deja aprobat de către Ministerul Emigrării din provincia Quebec.Dosarul pe care îl veţi depune la Ambasada Canadei de la Bucureşti va cuprinde mai multe formulare

EXAMENUL MEDICAL SI VIZA

etapele emigrarii in Canada

EXAMENUL MEDICAL este ultima etapă în cadrul procesului de emigare în provincia Quebec. Dacă treceţi cu bine de această examinare mai durează puţin până când veţi avea VIZA pe paşaport! Examenul medical se poate face in România (Bucureşti) sau în Ungaria (Budapesta). Veţi fi examinat/examinată numai de către medici agreaţi de Guvernul canadian. Dacă analizele dvs. sunt OK atunci nu vă mai rămâne decât să aşteptaţi VIZA. Aceasta vine aproximativ în 9 luni de la data la care dvs. aţi depus dosarul la Ambasada Canadei din Bucureşti. Această perioadă maximă diferă de la caz la caz.

Sarbatori Fericite! []
flag Etapele emigrarii in Canada. Guvernul provinciei Quebec are o intelegere speciala cu guvernul federal al Canadei pentru a-si alege singur emigrantii. Daca un candidat este selectat de catre Biroul de Imigrare atunci el primeste un certificat de selectie ... flagPro sau contra emigrarii in Canada Lozinca "nu emigra in Canada" nu imi apartine. Personal, consider Canada o tara unde traiesti fara griji. Depinde ce astepti sa gasesti. Sa nu crezi ca te asteapta o viata usoara. Putini sunt cei care reusesc. ...
flagFranceza pentru interviu Intrebari intalnite la interviul sustinut in fata ofiterului de emigrare.Raspunsurile sunt orientative, sunt doar idei si puncte de plecare... flag FORUMUL este deschis. Modificari de procedura pentru ambele programe.
* []
Carcoteli []
MITURI SEXUALE LEGATE DE FEMEIFemeilor nu le plac aventurile de o noapte. Si nici una nu ar face sex fara sentimente. Va sunt cunoscute aceste afirmatii? Ei bine, expertii in sexologie spun ca sunt doar niste mituri MITUL 1: Femeile nu fac sex decat daca simt ceva pentru partener Se spune ca femeile nu fac sex decat daca au sentimente puternice fata de partener. E adevarat ca multe dintre reprezentantele sexului frumos au nevoie de un cadru romantic pentru o relatie reusita. Insa exista momente in viata fiecareia cand regulile dispar. Astfel si femeile se pot lasa prada dorintelor, fara implicatii sentimentale. Citeste mai mult

Bancuri si faze hazlii



- Florile astea sunt pentru matusa ta? O sa-i placa foarte mult.
- Nu cred. Ma duc la inmormantarea ei.

- Ai o multime de tablouri frumoase. Din ce epoca sunt?
- Din epoca cand aveam bani.

- Nu va suparati, aici este gradina zoologica?
- Nu, aici locuieste o profesoara de canto.

- Eu nu am talent? Toata lumea stie ca ca am cea mai buna ureche muzicala.
- Stiu. Din pacate nu poti canta cu urechea.

- Seful mi-a facut astazi un cadou.
- Dar nu pari prea bucuros.
- Mi-a dat Codul Penal.

- Costumul asta intra la spalat? Nu imi plac hainele scurte.
- Da, dar daca il uscati la soare, se lungeste.

- Uite ce rochite scurte mi-am luat.
- Dar de ce nu le-ai cumparat intregi?

- Astazi, dupa amiaza, ma dedic lui Mihai.
- Vorbeste mai incet ca te aude sotul tau.

- Fetelor, mi-am inselat sotul. Am sa-i marturisesc totul.
- Ce idioata!
- Ce curajoasa!
- Ce memorie!

- Doamne, ajuta-ma sa gasesc de lucru.
- Ce meserie ai?
- Sunt gropar.

- Tata, un coleg mi-a spus ca seman cu tine.
- Si tu ce i-ai spus?
- Nimic, ca este mai solid ca mine.

- Aveti o carte de dragoste?
- Nu, dar va putem recomanda un meditator.

- John, Unde e palaria mea?
- O aveti pe cap, sir.
- Bine, o gasesc eu mai tarziu.

- Mama spune ca am o voce extraordinara.
- Dar vecinii ce zic?

- Mama, ce este acela orgasm?
- Nu stie mama. Intreaba-l pe tata.

- Cum gaseste un cioban o oaie in munti?
- Acceptabila.


Fidelitate

- Care femei sunt cele mai fidele? Blondele? Brunetele Roscatele?

- Caruntele!



La azil

Un nebun îsi atentiona un frate de-al sau în curtea unui azil:

- Vezi ca ai o gaura în umbrela!

- Stiu. Eu am facut-o ca sa vad cînd se opreste ploaia.




La bordel

Doi batranei, dupa ce s-au imbatat, au decis sa mearga la o casa de toleranta.. Odata ajunsi acolo patroana ii priveste cu atentie, o cheama pe servitoare si ii zice :

- Du-te in primele doua camere si pune cate o papusa gonflabila in fiecare pat. Mosii astia sunt atat de beti incat nu-si vor da seama de diferenta. N-am de gand sa-mi folosesc fetele pentru nenorocitii astia de mosi.

Servitoarea indeplineste ordinele si batraneii se duc in respectivele camere si "indeplinesc tema ce corespundea locului".

In drum spre casa, unul dintre batrani zice :

- Cred ca femeia care a fost cu mine era moarta ! zise unul

- Moarta ?!! De ce crezi asta ?

- Pai nu s-a miscat si nici n-a vorbit in timp ce faceam dragoste.

- Putea fi chiar mai rau, spuse celalalt. Eu cred ca a mea era vrajitoare !

- Vrajitoare ?!!! Ce te face sa crezi asa ceva ???

- Pai., sa vezi, cand eram la preliminarii am muscat-o un pic de fund, atunci ea mi-a tras o basina in fata, a iesit zburand pe fereastra si mi-a mai luat cu ea si proteza !!!






Pages: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10


Fara riduri []
- Sunt inalta frumoasa, desteapta… - Iti place sexul? - Bineinteles! - Faci 69? - Da, peste cateva saptamani! Citeste mai mult

Persoane interesate

PENSIUNEA MASTER SINAIA