EMIGRARE CANADA

etapele emigrarii in Canada

“Tout voyage de milliers de kilometers debute par un premier pas!” A emigra, înseamnă că mă stabilesc definitiv intr-o noua tara, diferita de cea de origine, ca de ex. în Canada. Imigranţii sunt primiţi pentru a deveni canadieni. Odată cu dreptul de stabilire, li se acorda celelalte drepturi ce le permit să trăiască în Canada, precum şi acces la programele comunităţii din care fac parte astfel fiind integraţi în sistem.

Steag Canada

AUTOEVALUAREA

etapele emigrarii in Canada

Autoevaluarea este in fapt primul pas ce trebuie facut de dvs pentru a vedea daca sunteti eligibili pentru a incepe procesul de emigrare in Quebec.Aceasta autoevaluare este un test online care se gaseste pe site-ul oficial al guvernului provinciei Quebec. Acest test-formular va evalueaza sansele Dv. de a fi acceptat ca emigrant. Raspunsul la aceasta autoevaluare vine pe loc si poate fi pozitiv sau negativ.

COMPLETAREA DCS-ului

etapele emigrarii in Canada

Daca ati primit un raspuns pozitiv in urma AUTOEVALUARII inseamna ca trebuie sa treceti la etapa urmatoare si anume Completarea DCS-ului si Trimiterea dosarului la Viena.DCS-ul se completeaza de catre aplicantul principal si de catre aplicantul secundar.DCS-ul impreuna cu actele, dovada platii taxei de procesare si formularele vor fi trimise la Ambasada din Viena

INTERVIUL

etapele emigrarii in Canada

Convocarea la interviu inseamna ca Ambasada a studiat dosarul Dv. si ca sunteti un candidat eligibil din punct de vedere al criteriilor preliminare. Interviul reprezinta primul contact personal cu autoritatile canadiene! Interviul are drept scop verificarea cunostintelor de limba franceza si engleza, verificarea actelor originale si a cunostintelor Dv. despre provincia Quebec. De asemenea, este foarte posibil sa fiti intrebat si despre motivatia pe care o aveti pentru a emigra in provincia Quebec.Cei care trec cu bine de interviu vor primi Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec(CSQ)

DEPUNEREA DOSARULUI DUPA OBTINEREA CSQ

etapele emigrarii in Canada

Această secţiune este destinată celor care au trecut cu bine de interviu şi au în mână CSQ-ul, adică Certificatul de Selecţie pentru provincia Quebec! Din momentul în care aveţi acest CSQ nu mai aveţi treabă cu Serviciul de Imigrare de la Viena (SIQ) şi va trebui să colaboraţi cu Ambasada Canadei de la Bucureşti. Practic, dosarul dvs va fi transferat către autoritaţile federale, dvs fiind deja aprobat de către Ministerul Emigrării din provincia Quebec.Dosarul pe care îl veţi depune la Ambasada Canadei de la Bucureşti va cuprinde mai multe formulare

EXAMENUL MEDICAL SI VIZA

etapele emigrarii in Canada

EXAMENUL MEDICAL este ultima etapă în cadrul procesului de emigare în provincia Quebec. Dacă treceţi cu bine de această examinare mai durează puţin până când veţi avea VIZA pe paşaport! Examenul medical se poate face in România (Bucureşti) sau în Ungaria (Budapesta). Veţi fi examinat/examinată numai de către medici agreaţi de Guvernul canadian. Dacă analizele dvs. sunt OK atunci nu vă mai rămâne decât să aşteptaţi VIZA. Aceasta vine aproximativ în 9 luni de la data la care dvs. aţi depus dosarul la Ambasada Canadei din Bucureşti. Această perioadă maximă diferă de la caz la caz.

Sarbatori Fericite! []
flag Etapele emigrarii in Canada. Guvernul provinciei Quebec are o intelegere speciala cu guvernul federal al Canadei pentru a-si alege singur emigrantii. Daca un candidat este selectat de catre Biroul de Imigrare atunci el primeste un certificat de selectie ... flagPro sau contra emigrarii in Canada Lozinca "nu emigra in Canada" nu imi apartine. Personal, consider Canada o tara unde traiesti fara griji. Depinde ce astepti sa gasesti. Sa nu crezi ca te asteapta o viata usoara. Putini sunt cei care reusesc. ...
flagFranceza pentru interviu Intrebari intalnite la interviul sustinut in fata ofiterului de emigrare.Raspunsurile sunt orientative, sunt doar idei si puncte de plecare... flag FORUMUL este deschis. Modificari de procedura pentru ambele programe.
* []
Carcoteli []
MITURI SEXUALE LEGATE DE FEMEIFemeilor nu le plac aventurile de o noapte. Si nici una nu ar face sex fara sentimente. Va sunt cunoscute aceste afirmatii? Ei bine, expertii in sexologie spun ca sunt doar niste mituri MITUL 1: Femeile nu fac sex decat daca simt ceva pentru partener Se spune ca femeile nu fac sex decat daca au sentimente puternice fata de partener. E adevarat ca multe dintre reprezentantele sexului frumos au nevoie de un cadru romantic pentru o relatie reusita. Insa exista momente in viata fiecareia cand regulile dispar. Astfel si femeile se pot lasa prada dorintelor, fara implicatii sentimentale. Citeste mai mult

Lucram intens pentru fiecare vizitator al site-ului nostru . Cheltuim bani si timp pentru design , continut , hosting , domenii si alte elemente atat de esentiale pentru a obtine vanzari . Vanzari = profituri .Analizam de unde ne vine traficul si unde ajunge acesta . Dar cum ramane cu cresterea numarului de vizitatori care revin pe site-urile noastre ? Elemente precum branding , advertising , cresterea vizibilitatii pe internet cu indexari in liste de linkuri si directorii , motoare de cautare , schimburi de linkuri , toate acestea fac parte din orice campanie de promovare de calitate desfasurata pe internet . Totusi , odata ce un vizitator ajunge pe site-ul nostru cum il putem fideliza ca acesta sa se intoarca la un moment dat ? In acest articol voi incerca sa va dau cateva sfaturi in aceasta directie .Una din bazele fidelizarii unui vizitator este plasareain pagina , intr-un loc vizibil a unui buton sau link de tipul “Bookmark this site” sau “Add to Favorites” . Cu totii le-am vazut ! Chiar si asa , majoritatea vizitatorilor nu adauga la favorite site-urile adult decat daca le dati un motiv serios pentru asta .
Adaugand una sau mai multe sectiuni pe care sa le updatati zilnic , precum poze zilnice , video , si alte elemente de interes , forum , stiri din industria adult , comentarii , reviews , linkuri sau orice alte sectiuni considerate de interes si / sau dinamice (updatabile) va mariti sansele de a obtine vizite repetate din partea unor utilizatori de internet .

Este de asemeni foarte usor sa customizati micutul patratel grafic care apare in lista de site-uri favorite (in browser) , alaturi de link-ul sau numele site-ului . Acest mic patratel grafic este cunoscut sub numele de Favicon si are dimensiunile standard 16 X 16 pixeli .

Alte idei de a atrage atentia vizitatorilor ar fii de exemplu organizarea de concursuri periodice . Modalitatea de participare , modalitatea de premiere , sunt elemente care tin de imaginatia si inventivitatea fiecarui webmaster in parte . Oricum , e de indicat sa formulati concursuri realiste cu premii realiste . Cu ajutorul unor astfel de concursuri puteti de asemeni sa va formati o lista de tip newsletter . Atentie insa cum folositi aceasta lista de adrese de e-mail .

Asa cum spuneam si mai sus , orice idee care ofera o oarecare doza de interactivitate intre site si utilizator este bine venita : chat , forum , sondaje de opinie , stiri pe tematica site-ului si asa mai departe . Toate aceste elemente pot duce la cresterea popularitatii site-ului vostru .
TAG-urile formularelor online folosite in SEO.
Exista foarte multe tehnici care va pot ajuta sa optimizati paginile voastre web pentru motoarele de cautare . Este de preferat sa experientati si sa folositi toate aceste tehnici . Motoarele de cautare au tendinta de a isi roti algoritmii , acesta fiind un motiv destul de solid pentru a va convinge sa utilizati cat mai multe tehnici SEO .Acest lucru nu este pe atat de complicat pe cat suna . Inseamna doar sa folositi toate tehnicile posibile pentru a include continut indexabil in paginile voastre . Atunci cand aveti o pagina web cu foarte multa grafica , introduceri in Flash , atunci trebuie sa poti introduce cat mai multe elemente SEO fara sa alterezi grafica . Va recomand sa utilizati Macromedia Dreamweaver pentru implementarea tuturor tehnicilor SEO .

Ce sunt layerele HTML ?
In cazul nostru ne putem gandi la o pagina web transparenta asezata deasupra altei pagini web (initiala) .

Layerele sunt indexate de majoritatea spiderilor motoarelor de cautare , incluzand Google . Layerele sunt un loc bun si avantajos pentru plasarea linkurilor incrucisate , schimburilor de linkuri si cuvintelor cheie , trucuri cu ajutorul carora puteti obtine un PR bun .
Layerele au doua tipuri de valori de pozitionare in pagina . Valorile negative fac ca layerul sa fie invizibil pentru utilizatorul uman , in timp ce valorile pozitive se identifica cu o anumita pozitie in pagina web (vizibile vizitatorului uman) .

Exista trei modalitati de a ascunde un layer . Prima varianta este de a insera un layer , de a il selecta si apoi de a selecta Vizibilitate > Ascunda ( Visibility > Hidden ) .
A doua varianta este de a selecta layer-ul si a il muta in sus sau in stanga paginii , in afara vizibilitatii (valori nagetive) .
O modalitate ceva mai complexa este de a folosi functii tip behavior . Pentru a face asta cu Dreamweaver mergeti in
Insert > Layout Object > Layer . Deschideti apoi consola Behaviors . Selectati layer-ul si mergeti in Show ? Hide Layers . Nu recomandam sa abuzati de layere , va poate aduce penalizare din partea unor motoare de cautare . Ca si in cazul celorlalte tehnici SEO cuvantul de ordine ramane MODERATIE .

Sfaturi utile in optimizarea SEO

In articolele anterioare am aratat cativa factori esentiali , de baza , pentru optimizarea unei pagini pentru motoarele de cautare . Desi o pagina bogata in texte si prin urmare bogata in cuvinte cheie pare la prima vedere lucrul ideal , in cele ce urmeaza va voi mai arata cateva trucuri legate de optimizarea pentru motoarele de cautare .

Desi acestea nu sunt formule magice pentru castigarea / garantarea unor pozitii foarte bune in motoarele de cautare , exista cateva linii de cod HTML pe care le puteti utiliza pentru a va imbunatati rankingul . Trebuie insa sa tineti minte faptul ca abuzarea de aceste instrumente nu va poate aduce decat neplaceri ! Folositi-le cu moderatie !

Majoritatea webmasterilor nu realizeaza faptul ca motoarele de cautare nu cantaresc doar textul aparent al unei pagini de internet ci insasi codul / sursa acesteia . In anumite cazuri , spiderii motoarelor de cautare vor cauta in anumite zone ale sursei HTML pentru cuvinte cheie . Unele motoare de cautare pur si simplu nu citesc meta tag-ul ‘description’ si in loc de asta folosesc prima linie de text de pe pagina pe care o indexeaza, sau in unele cazuri aleg o linie de text aleatoriu . exemplele pot continua si diferentele de indexare a unei pagini web sunt evidente de la motor la motor de cautare . Din acest motiv este foarte important sa aveti cuvintele cheie raspandite in texte pe intreaga arie a site-ului (partea de sus , la mijloc si in partea de jos) .

Am observat personal ca paginile de tip doorway sau template-urile simple (fara foarte multa grafica) , asa numitele coduri HTML simple , obtin un ranking bun in motoarele de cautare relativ repede . Asta se intampla pentru ca spiderii motoarelor de cautare nu sunt nevoiti sa scaneze si sa filtreze continutul site-ului foarte mult pentru a extage ceea ce ii intereseaza cel mai mult : cuvinte si expresii . Rapid , curat , relevant !

Codurile grele , cum ar fii de exemplu paginila care contin JavaScripts creeaza probleme spiderilor motoarelor de cautare , care , in cazul in care indexeaza doar primele 50 de linii de cod nu pot sa gaseasca text indexabil . De aceea sfatul meu este sa nu folositi JavaScipts direct in pagina ci sa il extrageti dintr-o sursa externa .
Acelasi lucru este valabil si pentru fisierele tip Style.css . Creati astfel de fisiere in loc sa supra-incarcati spatiul cu astfel de elemente .
Majoritatea motoarelor de cautare cauta tag-urile specifice imaginilor : name , title , alt , in special in cazul imaginilor folosite ca link-uri .
In cazul in care nu aveti loc in prima linie grafica a site-ului (stanga sus) pentru o linie de text , sau nu se incadreaza in design-ul pe care il ganditi , atunci prima imagine care apare in site trebuie sa aibe obligatoriu (pentru rezultate SEO bune) tag-ul ALT (cel putin) .
Un Tag ALT arata astfel :
”Keyword

Inserarea unor taguri text ascunse reprezinta o alta metoda de maximizare, in special in partea de jos a paginei web . Inainte de in codul sursa a paginei web , incercati sa inserati o linie de cod care contine cele mai importante cuvinte cheie ale paginei respective .

Factori in optimizarea SEO

Majoritatea webmasterilor au auzit / folosesc meta tagurile , elemente de baza care ajuta motoarele de cautare sa inteleaga care este continutul unei pagini web . Nu conteaza daca motoarele de cautare le indexeaza sau nu , important este ca acestea sa existe si sa fie corect setate , in directa corespondenta cu dinamica si continutul paginei in care sunt introduse.
Fiind elemente de baza , e important sa nu le omiteti sub nici o forma !
Numarul de caractere care compun un meta tag este irelevant . Nu exista nici in acest caz o formula magica , numar de cuvinte sau caractere . E de ajuns sa introduceti in meta tag doar cuvintele cheie care reprezinta pagina pe care o optimizati si nimic in plus ! Daca cuvintele cheie specificate in meta tag nu apar in continutul paginii , in titlu sau in descriere , este de recomandat sa nu le utilizati deloc ! Nu va vor ajuta !O pagina creata in HTML contine 4 parti principale . Sectiunea si sectiunea contin impreuna partea de sus , mijlocul si partea de jos a paginei . Ca si descompunere , sectiunea contine elemente precum meta tagurile , in timp ce secrtiunea contine elementele grafice si continutul (texte , imagini , etc) ce apar fizic in pagina de internet

Daca va aduceti aminte de zilele de odinioara si de paginile de internet care existau in acele timpuri , site-uri simple de tip Microsoft Word sau formate Front Page .
Teoretic paginile simple sunt cele mai bune pentru optimizarea SEO , asta pentru ca motoarele de cautare sortezaza continutul real al paginei de internet fara a avea de citit si alte linii de cod . In acest caz , indiferent de tipul motorului de cautare si de modalitatea acestuia de a citi o pagina de internet (de sus in jos sau de jos in sus) , contentul va fii extrem de vizibil si accesibil pentru acestea .
Un alt motiv pentru care motoarele de cautare acorda un rank mai bun paginilor cu foarte mult text este factorul educational . Motoarele de cautare considera ca o pagina cu mult text este o pagina educationala si ii acorda un rank mai bun fata de o pagina cu foarte multa grafica de exemplu , pe care o interpreteaza cu scopuri comerciale.

PROBLEME DE DESIGN
Sa fim seriosi ; nu putem avea vanzari cu un site care nu este vazut de motoarele de cautare (sau nu obtine un rank bun) dar in acelasi timp nu putem vinde nici daca avem un site cu un design basic , simplu , cu un site inestetic . Din acest motiv trebuie sa imbinati foarte bine continutul real (textele in special) cu continutul de design (imagini , grafici layout) pentru a creea pagini de internet care sa impace atat utilizatorul uman (real) cat si motoarele de cautare . Atat timp cat nu tineti cont de ambii factori su super optimizati o pagina in dauna utilizatorului uman , sau viceversa , atunci nimeni nu va poate garanta succesul .

Importanta subdomeniilor

Atunci cand interesul este de a obtine un marketing bun in motoarele de cautare , subdomeniile pot fii un aliat de incredere pentru atingerea unor astfel de obiective . Deoarece in cele mai multe cazuri subdomeniile sunt vazute de motoarele de cautare ca si site-uri de sine statatoare , construirea unui numar cat mai mare de subdomenii relevante poate imbunatati rankul site-ului principal ( prin constructia de link-uri de exemplu) si poate aduce trafic target catre acesta . Subdomeniile emilima de asemeni necesitatea de a inregistra / plati domenii aditionale . Este practic o varianta gratuita de a construi o retea de site-uri solida .
Din acest motiv acordati o atentie sporita ofertelor de gazduire si alegeti providerul de hosting care accorda importanta subdomeniilor (numar nelimitat de subdomenii , eventual posibilitatea de setare IP-uri diferite pentru fiecare subdomeniu in parte , etc.) .

CE SUNT SDUBDOMENIILE
Daca de exemplu domeniul este www.domeniu.com , atunci subdomeniile acestuia vor fii :
subdomeniu.domeniu.com
altsubdomeniu.domeniu.com
etc.domeniu.com

SETAREA SUBDOMENIILOR
Sunt cateva tertipuri pe care trebuie sa le folositi pentru eficientizarea acestei metode de marketing pentru motoarele de cautare. In primul rand creati subdomenii in care sa se regaseasca cuvinte cheie . Daca de exemplu aveti un site dedicat video chat-ului , atunci cateva exemple relevante de subdomenii pot fii :
live-cams.domeniu.com
webcams-live.domeniu.com
live-sexy-girls.domeniu.com
Nu exagerati cu titulaturile subdomeniilor . Folositi maxim 2-3 cuvinte cheie . Subdomenii de genul live-sex-cams-chat-amateur-sex-girls-porn-webcams.domeniu.com nu vor avea niciodata succes !

Folosirea liniutelor pentru a separa cuvintele cheie este indicata , reliefand astfel cuvintele ca individualitati .
De exemplu , folositi live-sex.domeniu.com in loc de livesex.domeniu.com

Urmatorul pas este sa creati pagini grafice pentru fiecare din aceste subdomenii , incadrandu-se in design-ul site-ului principal (daca scopul este de a redirectiona traficul astfel obtinut catre domeniul principal) .

Asa cum spuneam si mai sus , ideal este ca fiecare subdomeniu sa corespunda unui IP (si nu aceluiasi IP) . Acest aspect va ajuta motoarele de cautare sa interpreteze fiecare subdomeniu ca fiind un site de sine statator . Daca IP-urile fac parte si din clase diferite , atunci cu atat mai bine !

Fara riduri []
- Sunt inalta frumoasa, desteapta… - Iti place sexul? - Bineinteles! - Faci 69? - Da, peste cateva saptamani! Citeste mai mult

Persoane interesate

PENSIUNEA MASTER SINAIA